Support die je ook echt helpt

Wij staan dag en nacht voor je klaar ook tijdens feestdagen!

Via telefoon

Bel je vanaf het buitenland:
+31 (0)85 808 50 70

Via e-mail

Wij antwoorden binnen 24 uur:
[email protected]

Via een ticket

Maak snel en eenvoudig een ticket aan in het klantenportaal.

Wij zijn anders dan anderen!

Geen callcenter medewerker die je helpt door middel van een standaard vragenlijst. Maar echt iemand die de kennis en expertise heeft van jouw problemen!

Klantenrelatie dat is pas belangrijk!

Kopje koffie, lekker stukje taart? Heerlijk! Daar gaat het bij ons om, alles begint met een kop koffie om elkaar nog beter te leren kennen!

Gratis support dag maar ook nacht!

ClassICT is altijd bereikbaar om jou te helpen met alle problemen of vraagstukken die je hebt. Het internet slaapt nooit dus wij ook niet!

Maurice en Remco ClassICT

Kennisbank

Ga zelf aan de slag met onze support artikelen!

Nog hogere support met een SLA

Echte beloftes met oplosgaranties dat is wat je wilt

Het standaard SLA level niet iets voor jou? Wil je nog meer vertrouwen, nog snellere reactie en hogere garanties? Dan is het premium SLA pakket wat voor jou! Wij tillen jouw dienst nog een tandje hoger. Wie wil dat nou niet? 

  • Snelle en structurele oplossingen
  • Speciaal telefoonnummer voor alle vragen
  • Altijd online dankzij onze SLA-garantie