3CX Hosted Telefonie

Wil jij altijd, overal en optimaal bereikbaar zijn? Ben je onderweg, thuis of op de zaak? Met het thuiswerken is een flexibele telefooncentrale een MUST geworden. Kies daarom voor 3CX

Wat zijn de mogelijkheden?

Een 3CX hosted telefooncentrale inclusief trunk zonder gedoe en waarbij jij zelf de controle houdt. 3CX is een krachtige en volledig opgebouwde telefooncentrale waar jij zelf alles kan inregelen zonder enige kennis. Communiceer simpel met collega’s, klanten, vrienden waar je ook maar bent. 

  • Telefonie: Werk flexibel door gebruik te maken van de webapplicatie of mobiele app van 3CX.
  • Video: Video chatten met je collega's of klanten? Bij 3CX is dit bij ieder pakket standaard inbegrepen.
  • Live chat: Door de standaard integratie van 3CX kun je snel en eenvoudig live chatten via je website of Facebook.
  • Integraties Koppel al je systemen eenvoudig en snel aan 3CX. Van Microsoft 365 en Teams tot PipeDrive en Freshdesk.
  • Lage kosten: Bespaar op je telefoonkosten, belkosten, extra's en hardware. Lees verder
  • Flexibel: Behoud je eigen telefoonnummers, kies je eigen fysieke toestellen en provider.
  • Veilig: Bij 3CX zitten standaard bij ieder pakket geavanceerde beveiligings mogelijkheden.
3CX Hosted Telefonie oplossing van ClassICT
Call center functies 3cx

Uitgebreide callcenter functionaliteiten

Vanaf de 3CX PRO en Enterprise versies zit er standaard de geavanceerde call center functionaliteiten inbegrepen, zonder extra hoge kosten. Verhoog ook jouw omzet, productiviteit en lever support die jouw klanten of leads verdienen.

  • Call center reports: Bekijk de medewerkers zijn activiteiten, stel uitgebreide wachtrijen in combinatie met SLA garantie in.
  • Strategieën: Stel strategieën voor je medewerkers in. Denk bijvoorbeeld aan een randomizer wie de oproep krijgt.
  • Leidinggevende functionaliteiten: Neem gesprekken over, fluister tips aan je medewerker of voeg jezelf toe aan het gesprek ter ondersteuning.
  • CRM integraties: Integreer CRM systemen aan de 3CX centrale. Dan kan je er voor zorgen dat er automatisch de klantkaart opent wanneer er iemand belt.
  • 3CX API: Bestaat jouw koppeling niet? Ontwikkel je eigen koppeling voor jouw systeem of laat het door de ontwikkelaars van ClassICT doen.
  • Live chat: Door de standaard module van 3CX kun je eenvoudig chatten met bezoekers op je website of Facebook.

Alle functionaliteiten van 3CX zijn volledig naar wens te configureren per persoon, afdeling, groep. Zo ben je altijd verzekerd dat jouw centrale veilig maar ook zeer modern is.

ClassICT partner van 3CX

Laten we vrijblijvend samen sparren?

ClassICT helpt je graag verder, ben je dus opzoek naar een krachtige telefooncentrale voor jouw bedrijf, callcenter of hotel? Geen probleem wij gaan graag samen vrijblijvend het adviesgesprek met je aan. Alles begint natuurlijk met een heerlijk bakje koffie!

Geen hoge telefoonkosten meer

Geen torenhoge telefoonrekeningen meer en geen dure aanschaf of onderhoud. Door gebruik te maken van de 3CX centrale worden jouw telefoonkosten gegarandeerd lager. Aanschaffen van fysieke hardware is niet meer nodig en geen hoge kosten door de verschillende modules die jouw onderneming gebruikt.

  • Verlaag je telefoonkosten tot wel 80%
  • Betaal per gelijktijdig gesprek en niet per gebruiker
  • Bel gratis intern naar jouw collega's die thuiswerken
  • Redundante SIP-trunks ter verlaging van je uitgaande belkosten
  • Plan webmeetings in met de standaard module van 3CX
  • Geen 800 verschillende facturen, alles overzichtelijk op één factuur.
  • Maak gebruik van honderden verschillende telefoonnummers.
Lage kosten met 3CX telefooncentrale
3CX Hosted Telefonie oplossing van ClassICT

3CX integratie met CRM systemen

Integreer gemakkelijk en snel jouw favoriete CRM systeem aan 3CX. Hierdoor kun jij jouw klanten nog sneller of specifieker helpen. Waneer er een koppeling is wordt er bijvoorbeeld automatisch de klantkaart geopend en zo heb jij alle gegevens direct bij de hand. Koppel met bekende maar ook minder bekende systemen. Denk bijvoorbeeld aan Microsoft DynamicsMicrosoft 365, Google, Freshdesk, Freshsales, Zendesk, ZoHo en nog veel meer. Staat de koppeling er niet tussen? Onze maatwerk ontwikkelaars maken hem graag voor je volledig naar wens.

Microsoft Teams integratie 3CX

Bellen met Teams

Combineer jouw 3CX centrale met Microsoft Teams. Doordat je deze koppeling hebt ben je verzekerd van de beste combinatie tussen het vergaderen en belle via Teams en 3CX. Bellen, gebeld worden en meetings alles is mogelijk met Microsoft Teams.

Lees meer
Vast Mobiel Integratie van ClassICT

Vast-mobiel integratie

Met de vast-mobiel integratie koppel jij jouw telefoon aan de 3CX centrale daardoor is de app niet meer nodig en ben je flexibel inzetbaar, zodra je namelijk in gesprek bent zien jouw collega's dat ook. Met deze koppeling kun je dus waar je ook maar bellen via de telefoonlijn.

Lees meer
Quality of Service ClassICT zakelijk internet

Zakelijk glasvezel

Om de beste Quality of Service (QOS) te kunnen leveren is een stabiele verbinding belangrijk. Bij ClassICT zijn al onze verbindingen perfect ingeregeld voor jouw 3CX centrale zo ervaar je altijd de snelste verbinding en beste kwaliteit voor jouw telefonie afdeling.

Lees meer

Bekijk hier onze reviews

Benieuwd naar wat onze klanten van onze dienstverlening vinden? Bekijk hieronder onze reviews.

Gekozen voor de 3CX oplossing van ClassICT?

Goed dat je gekozen hebt voor 3CX, het is een top systeem! Laten we snel een afspraak maken om jouw wensen te bespreken. Vul hieronder het contactformulier in dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Maurice de Pauw 3CX
Maurice de Pauw Eigenaar ClassICT