Team ClassICT helpt je graag verder met jouw problemen of vraagstukken

ClassICT Support die je helpt bij problemen

SLA Brons

Standaard

  • 5x8 Support
  • Reactie tijd best effort
  • Oplostijd best effort
  • Uptime garantie 99%
  • Incident management
Lees Meer

SLA Zilver

In overleg

  • 24x7 Support
  • Reactie tijd 4 uur
  • Oplostijd best effort
  • Uptime garantie 99,9%
  • Incident management
  • Problem management
  • Change management
  • Back-up management
  • Security management
Lees Meer

SLA Goud

Geadviseerd

  • 24x7 Support
  • Reactie tijd 2 uur
  • Oplostijd 8 uur*
  • Uptime garantie 99,9% + DRP
  • Incident management
  • Problem management
  • Change management
  • Back-up management
  • Security management
  • Kwartaal overleg
  • Dedicated service manager
Lees Meer

* Op voorwaarde dat de DRP omgeving of het dual datacentrum ontwerp gerealiseerd is.

SLA Platinum – In overleg

Met een platinum service level agreement profiteer je altijd van 24×7 support, reactietijd van <2 uur en een oplostijd van <4 uur. Met een platinum SLA stellen wij het contract op om samen tot de juiste processen te komen. Deze SLA’s zijn alleen in overleg op te stellen.

Wat klanten zeggen

Lees onze reviews.

Benieuwd hoe anderen de samenwerking met ClassICT ervaren? Je leest het hieronder.

side to side left

Ondersteuning nodig?

side to side

Wil je advies welke Service Level Agreement het best past bij jouw onderneming, infrastructuur en wensen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op ons team van experts helpen je graag!

Remco Straaten
Eigenaar