ICT diensten
Op zoek naar een betrouwbare ICT support? Onze diensten, waaronder On-Site Support, Remote Support en Managed Servicedesk, bieden tal van voordelen voor jouw bedrijf.
ICT diensten
Ben je op zoek naar een ICT support oplossing die werkt? Bij ClassICT weten wij wat jouw onderneming nodig heeft.
Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag!
Onze managed servicedesk is het centrale knooppunt voor proactief IT-beheer. We bieden constante monitoring, probleemidentificatie en oplossing om jouw systemen altijd beschikbaar te houden. 24/7 ondersteuning is beschikbaar voor al je vragen en problemen.
Belangrijkste voordelen:
Onze Remote Support-dienst maakt probleemoplossing op afstand mogelijk. Onze experts identificeren en verhelpen ICT-problemen zonder dat ze fysiek aanwezig hoeven te zijn. Dit resulteert in snelle oplossingen en kostenbesparingen.
Belangrijkste voordelen:
Onze remote-support dienst maakt probleemoplossing op afstand mogelijk. Onze experts identificeren en verhelpen ICT-problemen zonder dat ze fysiek aanwezig hoeven te zijn. Dit resulteert in snelle oplossingen en kostenbesparingen.
Belangrijkste voordelen:
ICT diensten
Standaard zijn al onze back-up verbinding oplossingen uitgerust met de nieuwste technologieën en beste ondersteuning.
Toch op zoek naar iets anders? Neem dan contact op.
Wij weten hoe frustrerend het is als je een probleem hebt. Daarom leveren wij volledige ondersteuning op al onze ICT-support oplossingen. Dit tegen een vast bedrag per maand.
Wij zorgen ervoor dat jouw netwerk en apparatuur uitgerust wordt met de beste beveiligingsmaatregelen die past bij jouw onderneming.
Al onze ICT-support oplossingen worden standaard 24 uur per dag 7 dagen per week gemonitord op problemen of fouten. Wij zien direct als jouw apparaat of systeem een storing heeft. Soms al eerder dan dat jullie door hebben.
Jouw problemen zijn onze uitdagingen!
Zelfs tijdens feestdagen zijn wij beschikbaar om al jouw problemen op te lossen.
Heb jij al ingelogd op ons speciale klantenportaal? Hier vind je veel informatie en kennisbank artikelen. Ook bekijk je eenvoudig al jouw facturen, offertes en diensten.
Onze Managed Servicedesk is het kloppende hart voor jouw ICT-ondersteuning. We beiden proactieve monitoring en beheer van jouw IT-omgeving, waardoor problemen worden opgespoord en opgelost voordat ze jouw bedrijfsprocessen verstoren. Optioneel is het mogelijk dat wij 24 uur per dag 7 dagen per week je systemen beheren en ervoor zorgen dat ze altijd beschikbaar zijn. Onze experts staan klaar om jouw vragen te beantwoorden en problemen samen op te lossen, ongeacht het tijdstip of de locatie. Met ClassICT kun je erop vertrouwen dat jouw ICT-omgeving in goede handen is, zodat jij je volledig kunt richten op jouw onderneming en wij op de rest.
Onze On-Site Support dienst is specifiek ontworpen voor bedrijven die behoefte hebben aan onmiddelijke, persoonlijke hulp bij hun ICT challenges. Of het nu gaat om complexe hardwarestoringen, kritieke netwerkproblemen of lastige softwarekwesties, onze experts staan klaar om ter plaatse te helpen. We beseffen dat tijd kostbaar is in het bedrijfsleven, daarom reageren we snel en doeltreffend op jouw verzoeken door middel van onze krachtige service level agreements.
Met On-Site support van ClassICT kun je met een gerust hart focussen op de kernactiviteiten van jouw onderneming, terwijl wij de technische zorgen voor onze rekening nemen.
Soms is fysieke aanwezigheid niet vereist om jouw ICT-problemen aan te pakken. Dankzij onze remote support software kunnen onze experts jouw problemen op afstand identificeren en oplossen. Dit bespaart niet alleen kostbare tijd, maar minimaliseert ook de systeemuitval. Of je nu op kantoor, thuis of onderweg bent, met ClassICT ben je slechts een telefoontje of e-mailbericht verwijdert van snelle en effectieve ondersteuning. We leveren oplossingen op afstand zonder gedoe, zodat jij je kunt concentreren op wat echt belangrijk is voor jouw onderneming.
Het opzetten, beheren en onderhouden van infrastructuur kan veel technische kennis vereisen. Daarbij zitten we in een tijd en is ICT een onderdeel wat bij veel bedrijven niet mis mag gaan. Jouw onderneming is vaak afhankelijk van de infrastructuur en als het dan toch onverhoopt mis gaat kost het veel geld.
Bij ClassICT kennen wij deze problemen. Wij monitoren daarom 24 uur per dag, 7 dagen per week jouw infrastructuur. Mocht het dan toch fout gaan nemen, wij direct stappen om jouw onderneming zo snel mogelijk weer terug online te krijgen. Daarbij leveren wij uitsluitend de beste hardware wat ook zorgt voor stabiliteit.
ICT-support op maat
Laten we beginnen met elkaar te leren kennen. Onder het genot van een kop koffie maken wij kennis en brengen wij jouw wensen en doelen in beeld.
Zodra wij een goed beeld hebben van jouw bedrijf, kunnen wij een passend advies geven over de diensten die jij nodig hebt.
Wij bespreken de offerte, lichten ons persoonlijke advies voor jouw bedrijf verder toe en vertellen hoe jij jouw wensen en doelen kunt halen.
Wat klanten zeggen
Benieuwd hoe anderen de samenwerking met ClassICT ervaren? Je leest het hieronder.
Bij ClassICT gaan wij graag vrijblijvend het adviesgesprek aan over jouw ICT-support. Neem snel contact met ons op voor een afspraak.
Remco Straaten
Eigenaar
Partners
Copyright 2022 ClassICT Alle Rechten Voorbehouden.