ClassICT Support die je helpt bij problemen
Team ClassICT helpt je graag verder met jouw problemen of vraagstukken
Via telefoon
7 dagen per week 365 dagen per jaar 24 uur per dag bereikbaar.
Via livechat
Open de livechat
7 dagen per week 365 dagen per jaar bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.
Kennisbank
Hang je vast, of wil je eerst jouw probleem zelf oplossen? Door te kijken in onze handige kennisbank kun je de meeste gestelde vragen of problemen terug vinden. Staat jouw vraag er niet tussen, aarzel dan om contact op te nemen met ons support team. Die helpen je graag verder en misschien publiceren ze later wel jouw probleem met oplossing.




Hogere support met een SLA
Je wilt dat jouw dienst, website, verbinding altijd beschikbaar blijft. Zonder downtime? Dat is precies wat een SLA doet en die garanties krijg je dan van ons.
Merken wij dat het toch fout loopt? Dan grijpen wij direct in dankzij onze continue monitoring. We passen dingen aan waar nodig zodat jij geen hinder ondervindt. Bekijk onze SLA-garanties pagina voor meer informatie
- Altijd online dankzij onze SLA-garanties
- Snelle en structurele oplossingen dankzij onze monitoring tools.
- Schadevergoedingen als het toch fout loopt
Bekijk hier onze reviews
Hieronder vertellen klanten zelf hun verhaal over de ervaring met ClassICT.
Ondersteuning nodig?
Onze experts horen graag van je als je ondersteuning nodig hebt of problemen ondervindt.

