ClassICT Support die je helpt bij problemen

Team ClassICT helpt je graag verder met jouw problemen of vraagstukken

Via telefoon

Bel ons gratis: 085 808 5070


7 dagen per week 365 dagen per jaar 24 uur per dag bereikbaar.

Via e-mail

Stuur ons een e-mail


Wij antwoorden doorgaans binnen 24 uur
contact@classict.nl

Via livechat

Open de livechat
7 dagen per week 365 dagen per jaar bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Ga zelf aan de slag

Kennisbank

Hang je vast, of wil je eerst jouw probleem zelf oplossen? Door te kijken in onze handige kennisbank kun je de meeste gestelde vragen of problemen terug vinden. Staat jouw vraag er niet tussen, aarzel dan om contact op te nemen met ons support team. Die helpen je graag verder en misschien publiceren ze later wel jouw probleem met oplossing.

Hogere support met een SLA

Je wilt dat jouw dienst, website, verbinding altijd beschikbaar blijft. Zonder downtime? Dat is precies wat een SLA doet en die garanties krijg je dan van ons.

Merken wij dat het toch fout loopt? Dan grijpen wij direct in dankzij onze continue monitoring. We passen dingen aan waar nodig zodat jij geen hinder ondervindt. Bekijk onze SLA-garanties pagina voor meer informatie

  • Altijd online dankzij onze SLA-garanties
  • Snelle en structurele oplossingen dankzij onze monitoring tools.
  • Schadevergoedingen als het toch fout loopt

Bekijk hier onze reviews

Hieronder vertellen klanten zelf hun verhaal over de ervaring met ClassICT.

Ondersteuning nodig?

Onze experts horen graag van je als je ondersteuning nodig hebt of problemen ondervindt.

Maurice de pauw, partners ClassICT
Maurice de Pauw Eigenaar ClassICT