In deze tijd, waar succes afhankelijk is van digitalisatie en innovatie, voelen wij als bedrijf de verantwoordelijkheid om proactief in te spelen op de voortdurend veranderende zakelijke wereld. Samen met administratiekantoor VGAdvies zijn we deze uitdaging aangegaan. We spraken met Fränk van Gestel, de oprichter van VGAdvies, om meer te weten te komen over onze samenwerking en zijn ervaringen met ClassICT.
Het verhaal achter de samenwerking met VGAdvies
In 2000 begon Fränk van Gestel als eenmanszaak, maar nu is VGAdvies uitgegroeid tot een bedrijf met vestigingen in Heerlen-Hoensbroek en Sittard. VGAdvies biedt verschillende accountancydiensten, waaronder boekhouding, loonadministratie, belastingadvies, en financiële planning. Fränk is de drijvende kracht achter VGAdvies. Hij praat met klanten, kijkt naar de cijfers, maakt plannen voor het bedrijf en geeft advies. Hij noemt het soms ook wel “de huisarts van het MKB” vanwege de verschillende diensten, en hij benadrukt dat het belangrijk is dat zo’n kantoor breed denkt en open staat voor samenwerkingen.
Frank is altijd bezig met het laten groeien van zijn bedrijf en zegt: “zonder doel kun je niet scoren.” Met volle inzet werkt hij hard om VGAdvies naar nog grotere successen te brengen. Hij wil tegelijkertijd minder afhankelijk zijn en meer autonomie in zijn bedrijfsvoering brengen, terwijl hij zijn persoonlijke doelen nastreeft.
Samenwerking en optimalisatie met managed services
“Remco van ClassICT kwam in eerste instantie bij mij terecht. Hij was op zoek naar een boekhouder. Het is een jonge ondernemer die heel ambitieus is en zo begon ik mijn diensten aan hem te leveren. Na verloop van tijd realiseerde ik me dat ClassICT ook iets voor mij kon betekenen. En zo is de samenwerking begonnen.” ClassICT ondersteunt VGAdvies bij het opzetten van moderne werkplekken, waardoor werken vanaf elke locatie en op elk moment mogelijk is. Met het full-managed servicespakket waar VGAdvies voor heeft gekozen, kunnen ze zich richten op waar ze goed in zijn.
“Net als wij probeert ClassICT zich voor te bereiden op de toekomst. Momenteel hebben we vijf werkplekken, maar dit aantal kan in de toekomst ook uitgroeien tot acht of negen. Naarmate we groeien, kunnen onze behoeften veranderen. ClassICT helpt ons hierbij door de ICT-systemen te optimaliseren en nieuwe technologieën te implementeren.”
Door het implementeren van Microsoft SharePoint, Gripp, Yuki en andere technologische oplossingen, zorgt ClassICT ervoor dat de medewerkers van VGAdvies hun bestanden kunnen openen, ongeacht hun locatie of het apparaat dat ze gebruiken. Bovendien kan VGAdvies hierdoor ook alle informatie van klanten, van planning tot facturering, moeiteloos stroomlijnen en beheren. Deze innovatieve oplossingen helpen VGAdvies om beter en sneller te werken, waardoor de samenwerking tussen VGAdvies en ClassICT nog beter naar voren komt.
Zou je de samenwerking met ClassICT aanraden?
Fränk van Gestel legt de nadruk op de waarde van de persoonlijke aanpak en snelle reactietijd van ClassICT. “Remco is eerst hier geweest om te kijken wat de huidige situatie is en van daaruit is hij met een voorstel gekomen; het was ook allemaal snel geregeld. Wanneer je samenwerkt met een groot ICT-bedrijf, kom je in aanraking met diverse afdelingen. Hierdoor heb je vaak te maken met verschillende contactpersonen en moet je bovendien continu tickets indienen. Bij ClassICT is dat niet het geval. De belangrijkste reden hiervoor zijn de korte lijnen en de servicegerichte aanpak. Hij is 24/7 bereikbaar en wanneer ik hem nodig heb, staat hij klaar binnen een kwartier of laat hij snel weten via WhatsApp als hij wat later is. Dat maakt het voor mij zo speciaal.”
In een wereld waar snelheid en efficiëntie cruciaal zijn, biedt ClassICT directe oplossingen en korte lijnen. De groei van ClassICT en hun toewijding aan klanttevredenheid zijn redenen waarom VGAdvies vertrouwt op hun samenwerking voor de toekomst.