Welkom bij ClassICT
Met deze afspraken leggen wij vast wat het belangrijkste is voor de organisatie en waar wij ons als leverancier aan moeten houden. De reactietijden starten vanaf het moment van melden bij ons operations team door middel van een ticket of het telefonisch melden.
Bij een SLA Silver, Goud en Platinum hoort een beheercontract waarmee wij 24×7 proactief uw systemen bewaken om zo mogelijke problemen te voorkomen en de uptime en oplostijden te waarborgen.
Alleen bij Platinum is het mogelijk om klantspecifieke aanpassingen te maken waarbij wij er voor zorgen dat de interne procedures hier op zijn aangepast.
Team ClassICT helpt je graag verder met jouw problemen of vraagstukken
Standaard
In overleg
Geadviseerd
In overleg
* Op voorwaarde dat de DRP omgeving of het dual datacentrum ontwerp gerealiseerd is.
Wat klanten zeggen
Benieuwd hoe anderen de samenwerking met ClassICT ervaren? Je leest het hieronder.
Wil je advies welke Service Level Agreement het best past bij jouw onderneming, infrastructuur en wensen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op ons team van experts helpen je graag!
Remco Straaten
Eigenaar
Onze waarden
Copyright 2022 ClassICT Alle Rechten Voorbehouden.